Христо Милков Христов, Мениджър продажби
Христо работи в компанията от 8 години. Натрупва голям опит в процеса на либерализация на пазара за стопански клиенти. В продължение на 4 години, развива агентска мрежа от търговци на граждански договор за директни продажби, D2D (врата до врата), в различни градове.
Кои са най-удовлетворяващите моменти при изпълнение на ежедневните ми отговорности?
В директните продажби най-удовлетворяващ е моментът, когато се прибереш в офиса в края на работния ден и отчетеш реализираните през деня сделки. Има един друг момент, когато обучаваш даден служител, започнал от нулата, а във времето той се реализира успешно. Това е различен вид усещане за професионализъм и пълноценно свършена работа.
Какви са предизвикателствата в ежедневната работа?
Най-голямото предизвикателство е мотивацията. За мен тя е ключова във всяко едно направление. От ставането сутрин, поддържането на добър външен вид, позитивната нагласа, ежедневието с колегите, срещите с клиентите – това, случвайки се всеки ден, е отличителна черта и ангажираност.
Какво отличава клиентите на ЕНЕРГО-ПРО Енергийни услуги?
Отличава ги дългосрочното мислене, погледът напред, в перспектива. Те също така имат нужното търпение и са хора с устойчиви бизнеси. Гледат на нас като на партньор и това отваря нови възможности за взаимодействие.
Какво е да си професионалист в търговско дружество с утвърдени позиции в сферата на енергетиката?
Това е отговорност, но също така е стандарт, който се стремиш да надграждаш в знанията, комуникацията и поведението си във и извън рамките на компанията. Очакванията на мениджмънта, на колегите и на клиентите към мен са високи. Затова професионалното усъвършенстване в работните процеси и развитието в междуличностните отношения са основополагащи.