Илияна Пройнова, Регионален мениджър продажби

Илияна работи в компанията от 2013-та година. Стартира работата си в ЕНЕРГО-ПРО Енергийни услуги като Мениджър продажби на регионални клиенти.

Кои са най-удовлетворяващите моменти при изпълнение на ежедневните ми отговорности?

Най-удовлетворяващите моменти са тези, в които осъзнаваш, че доверието, което си съумял да изградиш в клиентските взаимоотношения, е не само основа, но същевременно и трамплин за надграждането им и взаимното развитие. В крайна сметка, зад всеки клиент стои човек със своите очаквания, изисквания, настроение и предпочитания. Да откриеш подходящи решения и продукти както за най-изискващия клиент, така и за най-непретенциозния, е една от най-удовлетворяващите цели в работата ми.

Опитът ми с клиенти в малкия и среден бизнес, както и всички професионалисти, с които имам невероятната възможност да работя и днес, безспорно обогати търговските ми умения. Същевременно желанието ми да създавам дългосрочни партньорства с клиентите ни ме награди с възможността да поема обслужването на част от големите корпоративни партньори на ЕНЕРГО-ПРО Енергийни услуги като Мениджър продажби на ключови клиенти, а впоследствие и като Старши мениджър продажби. Неусетно и за мен самата морето на енергийния бизнес ме повлече в такова течение, че е нямало и ден, в който да не чувствам, че раста не само като професионалист, но и като човек. Вече трета година отговарям за част от най-добрите търговци в енергийния сектор, които обслужват топ бизнес клиентите на България. Непрестанното желание на компанията да развива добавена стойност на бизнес взаимоотношенията със своите партньори ме кара да се чувствам удовлетворена и на точното място вече повече от 10 години.

Какви са предизвикателствата в ежедневната работа?

Като едно от най-сериозните предизвикателства в ежедневната ни работа определям умението да продължаваме да изненадваме приятно клиентите си, като се грижим не само за тяхното професионално и качествено обслужване, но и като надскачаме изискванията и очакванията им. Да прочетеш мислите на клиента си, преди той да ги е създал, е висш пилотаж и колкото и да е нескромно, смятам, че търговските ни екипи го владеят именно благодарение на професионализма си и визията на компанията за клиента като най-важен катализатор на бизнес развитие.

Какво отличава клиентите на ЕНЕРГО-ПРО Енергийни услуги?

В годините на развитие на свободния пазар в България нашите опитни търговци системно подпомагаха развитието на по-задълбочени познания за енергийния сектор от страна на самите клиенти. Желанието ни да утвърждаваме и надграждаме клиентската удовлетвореност ни провокира и днес непрестанно да обясняваме на клиентите си енергийните пазарни механизми, нормативните промени и комплексните пазарни фактори, които променят поведението на пазарните участници – както търговци, така и клиенти. В тази връзка съм дълбоко убедена, че това, което отличава клиентите на ЕНЕРГО-ПРО, е високото ниво на тяхната информираност.

Какво е да си професионалист в търговско дружество с утвърдени позиции в сферата на енергетиката?

Истината е, че да имаш възможността да се развиваш в компания като ЕНЕРГО-ПРО Енергийни услуги и да работиш с най-добрите от най-добрите не е просто късмет, а резултат на много упорита и системна работа. Факт, че когато тази работа постоянно те провокира не само да „продаваш“ енергия, но и да се зареждаш с лична енергия за нови предизвикателства, тя се превръща в много повече от обикновена работа. Приемам професионалния си опит в ЕНЕРГО-ПРО Енергийни услуги като естествена симбиоза от удовлетворяваща професионална реализация и личностно развитие. Благодарна съм, че имам възможността да работя с екип от такива блестящи професионалисти, както съм благодарна, че взаимно с нашите клиенти порастваме не само като партньори, но и като хора.